niedziela, 1 września 2013

Nowy sezon Zumby z Mariem, ważne informacje :)

Witajcie Robaczki moje kochane!!!

Nowa szata graficzna powstała dzięki mojej żonie, której bardzo mocno dziękuję!!!!
Robaczki, poniżej kilka ważnych komunikatów, które z pewnością Wam się przydadzą i mam nadzieję spodobają. A oto one...

Jak już częściowo wiecie skończyłem z zajęciami w Domu Tańca. Nowe zajęcia zaczynam prowadzić na auli nowej szkoły średniej przy kościele pw. Ducha Świętego. Sala jest duża, jasna, z dobrą wentylacją i super parkietem. Mi przypadła do gustu i myślę, że Wam również się spodoba.

Zajęcia prowadzone będą w pon., wt., i czw. o godz. 18.00. Czas trwania zajęć 60 min.

Na zajęciach obowiązywać będą karnety na 5, 10 i 20 wejść. Ceny i ważność karnetów poniżej.
  • 1x – cena 15zł, ważność jedne zajęcia;
  • 5x – cena 60 zł, ważność 1-m-c;
  • 10x – cena 90 zł, ważność 2-m-ce;
  • 20x – cena 150 zł, ważność 3-m-ce;

Płatności za karnety można dokonać na zajęciach lub przelewem na konto mBanku 27 1140 2004 0000 3502 5792 2632, w tytule wpisując imię, nazwisko oraz karnet jaki chce pozyskać, np. Anastazja Kędziorek, karnet 10x.

Osoby, które w dniu zajęć będą obchodziły urodziny, zajęcia mają za free!!! Potrzebny jednak będzie dokument potwierdzający datę urodzin.

Na nowy sezon przewiduję dla Was wiele ciekawych atrakcji. Mam, m.in. zamiar zaprosić kilku wspaniałych instruktorów, którzy na parkiecie są nie do okiełznania oraz przynajmniej raz w miesiącu będą odbywać się, prawie niezapowiedziane, zajęcia z cyklu Zumba Freek. O co w nich chodzi? Dowiecie się w swoim czasie!!!

Uwierzcie mi, szykuje się gorący sezon, pełen zabawy, potu, uśmiechu, dobrej muzyki, ciekawych choreografii, ciekawych ludzi, setek spalonych wrednych kalorii.......znacie mnie, nie pozwolę abyście się nudziły i abyście wychodziły z zajęć z suchymi koszulkami!!!

Zapraszam na wspaniałą, wesołą zabawę!!!

Informacja, dla wszystkich, którzy pozostaną wierni zajęciom w Domu Tańca. Zajęcia będą kontynuowane przez bardzo utalentowaną, młodą i zdolną instruktorkę Natalię Maćkowiak. Zapraszam w imieniu Natalii jak i swoim!!!

No to chyba wszystko. Jeśli macie pytania dzwońcie lub piszcie.
Pozdrawiam serdecznie i niech moc będzie z WAMI!!!


tel. 798 085 042

1 komentarz:

  1. Zumba to świetny sposób aktywnego spędzania wolnego czasu, zwłaszcza podczas jesieni lub zimy. Na wiosnę i podczas lata naturalnie mamy znacznie więcej ruchu, w pozostałych porach roku raczej gromadzimy energię. Możemy ten czas spożytkować na bardzo zdrową i radosną aktywność, jaką jest Zumba Fitness lub Aqua Zumba.

    OdpowiedzUsuń